Na výzvu o zapojenie sa do súťaže zareagovalo až 294 nádejných raperov nielen zo Slovenska ale aj Českej republiky.
Na výzvu o zapojenie sa do súťaže zareagovalo až 294 nádejných raperov nielen zo Slovenska ale aj Českej republiky. Víťazi súťaže tak mali možnosť vyproduktovať úplne novú pesničku, ktorej hudbu produkoval Peter Pann a popri nahrávaní asistoval raper Kali. Víťazi tak mali možnosť nahrať svoju pesničku v profesionálnom štúdiu, ako sa aj zviditeľniť publikovaním týchto pesničiek na profile či YouTube kanále samotného Kaliho. Ten si vyberal svojho výhercu najmä podľa potenciálnu spolupráce aj do budúcnosti. Spomedzi všetkých zapojených si nakoniec vybral nie jedného výhercu, ale rovno dvoch, a to Slováka Petra „Šakala“ Kadleca a Češku Veroniku Morávkovú. Dôležité preňho bolo, aby interpret cítil hudbu a triafal rytmus a takisto akej téme sa v piesni venoval. „Tým, že si v našom vydavateľstve zakladáme na myšlienke v texte a na aspoň ako takej hĺbke, bolo pre mňa podstatné, aby ma text dostal ako poslucháča. Ak toto všetko bolo splnené, hodnotil som prejav, farbu hlasu a či sa súťažiaci aj hrá s melódiou alebo technicky s textom, slovné hrátky a podobne,“ vysvetľuje Kali.
Obaja výhercovia spĺňali všetky tieto kritériá. „Šakal je veľmi šikovný, vyrovnaný chlapec, ktorý má bezpochyby talent a v štúdiu bol ako doma, takže spolupráca s ním bola perfektná,“ dodáva Kali. Nahrávanie s Kalim si veľmi pochvaľuje aj Šakal, ktorý nahrával v profesionálnom štúdiu po prvý raz. Druhá víťazka Veronika oslovila Kaliho aj svojím zaujímavým hlasom, zápalom pre hudbu, prejavom, rovnako ako vlastnou tvorbou textov. „Hudbe sa venujem už od malička, vždy som k nej mala veľmi blízko. Vďaka rodičom, ktorí ma v hudbe vždy podporovali hudbou žijem. Dúfam, že sa hudbe budem môcť venovať aj v budúcnosti a budem si tak vedieť splniť svoje sny. Veľmi sa teším, že som vyhrala a mala možnosť nahrať pesničku VĚŘÍM. Sú na ňu dosť pozitívne ohlasy, čo som vôbec nečakala. Som rada, že ma moja tvorba stále posúva ďalej,“ hovorí výherkyňa Veronika Morávková.
„Nešlo o to vybrať chalana a dievča, skôr som chcel vybrať niekoho zo Slovenska a aj Česka, pretože ma potešilo, že sa do súťaže zapojili aj Česi,“ dopĺňa Kali.
Značka My Tea je určená mladému publiku a komunikácia preto automaticky smerovala k tomu, čo mladých baví a spája. K hudbe. „Spojenie s hudbou bolo pre nás jednoznačné,“ hovorí o koncepte #MyTeaMyTalent Zuzana Jedláková, zo spoločnosti Rauch Slovensko. Základnou myšlienkou bolo, aby sa ľudia stali spolutvorcami komunikácie. „Súťaž mala úspech nielen u spevákov, ale aj ľudí, ktorí chceli len pomôcť nájsť nový talent. Sociálnymi sieťami sa preto šírila neuveriteľnou rýchlosťou,“ dodáva Linda Bezáková, Head of Content v Omnicom Media Group, ktorá zastrešuje kreatívny koncept a mediálnu komunikáciu kampane pre spoločnosť Rauch. Koncept lokálnej kampane #MyTeaMyTalent realizuje spoločnosť Rauch aj v Českej republike.
Zdroj: PR KRISTÍNA PUŠKELOVÁ